ABS, koltuk ısıtması ve 200 HP ile VW Beetle – Bu klasik araba yeni bir araba gibi sürüyor

Tavşan_Tutkusu

New member
Memminger Feine-Cabrios şirketi eski VW Beetle'ı geri yükler. Genellikle orijinalden çok az kalır. Sonuç, klasik bir arabaya benzeyen, ancak modern araçlara kolayca ayak uydurabilen bir otomobil. Restoratörler sadece bir eğilimi reddediyor.


Gözün göründüğü paslı çarşaflar. Plaka lastikleri, yırtılmış döşeme, yıpranmış kaplama ve sıkışmış motorlar – Georg memminger ile kampta yürürseniz, neredeyse gelirsiniz. VW Beetle, Bavyera Reichertshofen'deki salonlarda nadiren buradan daha kasvetli görüldü. Patronun kafasındaki anıdan showroomda çalışana kadar – ve belirli bir coşkunun baskısı yol açar.

Orada, tüm Volkswagen'in annesi, Wolfsburg'da yönetmedikleri ve 1938 ve 2003 yılları arasında VW'nin Beetle'ı o zamanlar dünyanın en çok inşa edilmiş otomobili haline getirdiği yabancı eserlerin kendilerini yönetmedikleri için parlıyor.


Arada, eteklerde endüstriyel bir binada sadece dört kat yok. Her şeyden önce, Memminger's Feine-Cabrios'un on çalışanı ve en az 171.000 Euro için dokuz aylık çalışma var, bunun için bir pas çarşısı yine parlak yeni bir araba haline geliyor.


Almanya'da neredeyse hiç kimse Böcekleri Georg Memminger kadar iyice ve çeyrek yüzyıl boyunca restore etmedi. Genellikle orijinalden çok az kalır. Memmingen ve çalışanları olabildiğince fazla madde için mücadele ediyorlar ve şasi numarası ile sacın etrafında bir yolu yok, çünkü aksi takdirde böcek de yetkililer için klasik otomobilden yeni bir araba olacak.


Ancak arabalarınız fabrikadan daha uzun süre kalması gerektiğinden, artık tüm sac metal parçalarının yaklaşık dörtte üçünü üretebilir ve bunları buna göre böceklere yerleştirebilirsiniz. Ve böylece kimse onları bunun için değerli klasikleri atamıyor, Bayern sadece klasik klasik otomobil projeleri ve geleneksel restorasyonlar için çok kötü olacak enkazları ve kaza arabalarını genişletiyor.


Vücuda ve iç mekana ek olarak, teknolojiyi vücuda ve iç mekana ek olarak daha yeni bir standa da getirirsiniz: Böceğin katı kanal ile ayrılmasını önleyen bir bilstein şasisi vardır.

Klasik arabada yeni teknoloji


Disk frenleri böcekteki sürüş performansı için yeterli ısırmaya sahiptir. ABS, üst kollardaki ağrılı kaslara karşı iyi güvenlik ve hidrolik direksiyon hissi sağlar.

Buna ek olarak, böcek, taze yastıklı koltukların elle dikilmiş deri altında, ısıtma kablolarını parlatan Xenon farlarla parlıyor. İnce entegre bir navigasyon sistemi yolu gösterir.

Ve memminger ayrıca aktif olarak elinizi böceğin kalbine koyar: 40 kW/55 hp'de binyılın dönmesinden sonra binyılın dönüşünden sonra inşaat döneminin sonunda, daha fazla gelişmiş boksörler, daha fazla sürüş eğlenceli potansiyeli olan Reichertshofen'e kurulur.


Memminger'ın giriş seviyesi motor zaten 81 kW/110 hp'ye geliyor. Ve en güçlü paketi sipariş ederseniz, 411'de ve “VW Porsche” 914'te Bulli'de VW'ye sahip bir Tip 4 motor elde edersiniz. Ancak, memminger yer değiştirmeyi neredeyse iki katına çıkardı ve enjeksiyona 154 kW/210 hp'ye ve maksimum 265 nm torka kadar elde etti.

Sonuç, dün gibi görünen, ancak bugün trafikte zahmetsizce yüzebilen ve sürücünün taahhüdüne bağlı olarak bazı spor otomobilleri korkutabilir. Çünkü yaklaşık 200 hp 1000 kilogram ağırlık bile karşılamıyorsa, işler noktaya geliyor.

Böcek altı saniyeden daha kısa bir sürede saatte 0 ila 100 kilometre arasında uçar. Tam gazda saatte 200 kilometreden fazla var – rüzgar düzgün kabin boyunca oldukça düzgün bir şekilde ıslık çalıyor. Bazı GTI sürücüleri, böcek böcekleri arkadan büyüdüğünde dikiz aynasına bakar.

Memminger Dünün Ruhunda Yeni Araba


Her şey daha önce benziyor ve çocuk günlerinin anılarını, genellikle arka koltuk ve motor bölmesi arasındaki dar rafta veya direksiyon aralığının arkasındaki sürücünün kucağında geçirdikleri müşterilerle uyandırıyor.

Ve elbette ayakta duran pedallar hala çok dar ve devre her zamanki gibi kancalar. Ama memminger böceği tarafından kandırılmamalısınız. Bu aynı zamanda h lisans sahibi olan klasik bir otomobil değil, ama dünün hayaletinde yeni bir otomobil, Imax sinemasında siyah beyaz bir filme benziyor.

Ancak, restoratörler bir trend almayı reddediyor: Elektrikli motorlar eve girmiyor. Ne pencereler ne de üstte ve kesinlikle sürücü için değil. Flört gelecekle o kadar ileri gitmiyor.


Sonuç: Tıpkı Mekatronik'ten Şarkıcı veya Mercedes klasiklerinin Porsche dönüşümlerinde olduğu gibi, ruhlar da memminger böceklerinde farklılık gösterir. Ancak en geç ilk birkaç eğriden sonra, kimse bunun gerçek bir klasik mi yoksa sadece bir kitsch hafızası mı olduğunu sormuyor.

Ön güdüler olmadan zaman içinde yolculuğun tadını çıkarmak ve – ilk kez bir böcekte – gerçek sürüş eğlencesini deneyimlemek için sadece birkaç gaz kanalı, iki, üç dişli değişikliği ve ücretsiz bir ülke yolu alır.

171.000 Euro'dan gelen gururlu fiyat bile yeniden şekillendirildi. İlk olarak, orijinal durumdaki iyi korunmuş böcekler artık bir pazarlık değil. Ve ikincisi, muhtemelen yeni bir araba veya klasik bir araba olarak benzer bir eğlenceli potansiyele sahip diğer otomobiller için daha da fazla ödeme yapıyorsunuz.


Veri Sayfası: Memminger Beetle Cabrio 2.7


Motor ve Sürücü

-Kilindir Boksör Petrol Motoru: 2717 CCM

– maks. Güç: Yaklaşık. 141 KW/192 HP (yazarın test arabası)

– maks. Tork: 3000 rpm'de 241 nm

– Sürücü: Arka Tekerlekli Şanzıman: Dört ileri manuel şanzıman


Boyutlar ve ağırlıklar

– Uzunluk: 4140 mm

– genişlik: 1585 mm

– Yükseklik: 1460 mm

– dingil mesafesi: 2524 mm

– Boş ağırlık: 930 kg

– yük: ka

– Bagaj hacmi: 310 litre

Sürüş Verileri

– En yüksek hız: Yaklaşık. 210 km/s

– Hızlanma 0-100 km/s: Yaklaşık. 6 S

– Ortalama tüketim: Yaklaşık. 8.0 litre/100 km


Maliyet

– Memminger VW Beetle'ın Temel Fiyatı: 171.000 Euro

– Tip sınıfları: KA Araba Vergisi: KA

Önemli Standart Ekipman

– Güvenlik: Emniyet kemerleri, koltuk başlıkları, ABS

– Konfor: Klima, hidrolik direksiyon, koltuk ısıtma


DPA/JK