Bocyclo Beach Cruiser testte: 2600 Euro karşılığında kruvazör bisikleti bu kadar iyi

Tavşan_Tutkusu

New member
GKavisli bir çerçeve, geniş balon lastikler – bunlar gezi bisikletlerinin en belirgin özellikleridir. Yavaş yavaş dolaşmaya adanmış bisiklet türü ABD’de icat edildi.

Cruiser motosiklet üreticilerinin sayısı çok azdır ve bu da bugün rekabet ettikleri alanın oldukça küçük olduğunu göstermektedir. Örnekler: Regensburg’dan Ruff Cycles, onu motosikletlere gönderme yaparak gösterişli bir görünümle üretiyor. İtalya’daki TSP Cycle Farm, bireysel müşteri ihtiyaçlarına göre göz alıcı özel bisikletler üretiyor ve Kaliforniyalı Electra Bisiklet Şirketi’nin ürün yelpazesinde klasik, daha basit tasarımlı kruvazörler bulunuyor.

Fransız markası Bocyclo (eski adıyla United Cruiser), kruvazör bisikletlerini Pendix’in sonradan takılan motorlarıyla e-bisiklet olarak satıyor. Test amaçlı kum ve asfalt üzerinde gezdirdiğimiz modele Beach Cruiser adı veriliyor.


Bisikletler hakkında daha fazla bilgi







Woom bisikletleri, özellikle varlıklı şehir sakinleri için aile ekipmanlarının bir parçasıdır





Kült marka sınırlarına ulaşıyor





VanMoof, e-bisikletlerin birdenbire tur bisikletlerine benzememesini sağladı





İflas eden şirkete bağlı olarak








Amaç: Bocyclo’nun genel müdürü Denis Veyrenche, bölge olarak öncelikle şehirden bahsediyor. E-bisiklet ayrıca geniş lastikler nedeniyle küçük, asfaltsız yollarda da iyi yol tutuşu sağlar.


ayrıca oku








Veyrenche şöyle diyor: “Sürüş konumu ideal” ve bundan büyük bir sürüş konforu elde ediyor. Ayrıca bisikletin 20,8 kiloluk ağırlığının da altını çiziyor: “Çok hafif ve 25 kiloluk bir elektrikli bisikletin ortalama ağırlığının çok altında.”

Bocyclo Beach Cruiser’ın Teknolojisi


Teknoloji: Başlangıçta, düz arazideki kruvazörlerin hiçbir vitese ihtiyacı yoktu, bu nedenle test motosikletindeki Shimano üç vitesli göbek bir ilerleme olarak görülebilir. Beach Cruiser, Alman motor uzmanı Pendix’in güçlendirme seti ile teknik açıdan daha karmaşık hale geliyor.

Çerçevenin solunda, krank kolu aynakol dişlisi boyutunda ve yaklaşık altı santimetre genişliğinde bir üniteyle kaynaşmıştır: elektrikli sonradan takılan orta motor, siyah plastik mahfazanın içine yerleştirilmiştir. Bu, kablo aracılığıyla alt boruya vidalanan ve 325 watt saat (Wh) gücündeki içme şişesi şeklindeki pile bağlanır.


Kruvazör bisikletiyle yolda




Vites değiştirme: Shimano’nun Nexus hub’ı üç anahtarlama seviyesi sunar

Kaynak: dpa-tmn/Stefan Weißenborn


Pendix, şarj süresini üç saat 20 dakika olarak belirtiyor ve fabrika ayarındaki “Eco” destek seviyesiyle menzili 72 kilometreye kadar çıkarıyor; bu her zaman olduğu gibi toplam ağırlık, sürüş tarzı, topografya veya tempo gibi değişkenlere bağlı. Ancak bu yeterli olmalı çünkü bisiklet uzun mesafeler için tasarlanmamıştır.

Bocyclo Beach Cruiser’ın sürüş izlenimi


Kol pozisyonu kendiliğinden rahat hissettirir: geriye doğru kavisli gidondaki kolları uzunlamasına tuttuğunuz için omuzlarınız rahatlar.

Ancak, kruvazörlerde olduğu gibi, geniş sele üzerinde oldukça kambur oturuyorsunuz ve pedal çevirirken bacaklarınız oldukça bükülü kalıyor: verimlilik farklıdır. Duruşa alışmak biraz zaman alıyor.

Yokuş yukarı giderseniz daha yorucu olur; bu nedenle motorun araçta olması iyi bir şeydir. Akü silindirinin üst kısmına bir kez bastığınızda, yanan bir LED halkası çalışmaya hazır olduğunu gösterir.


Her zaman rahat kalın: gezi bisikletiyle seyahat etmek




Ek güç: Üstteki düğmeyi kullanarak elektrikli tahriki açabilirsiniz ve gümüş renkli döner halka kullanılarak üç destek seviyesi seçilebilir

Kaynak: dpa-tmn/Stefan Weißenborn


Motor ünitesi üç seviyede yardımcı olur: “Eko”, “Akıllı” ve “Spor”, maksimum tork 65 Newton metredir (Nm). Bosch veya Shimano’nun mevcut orta motorlarıyla karşılaştırıldığında bu nispeten düşük bir değerdir. Ancak güç enjeksiyonunun daha güçlü olması gerekmiyor.

Ancak: Destek, bazen dönüşümlü olarak güçlü ve daha az güçlü hissederek pompalama eğilimindedir.

Pedal çevirme kuvvetini ölçen sorumlu tork ölçüm yatağı, motoru her zaman Pendix web sitesinde tanıtıldığı kadar hassas bir şekilde düzenlemez. Belki zaman, bir “öğrenme sistemi” olduğundan, iyileştirmeyi de beraberinde getirecektir: yazılım, zamanla sürücüye giderek daha fazla uyum sağlar.


Her zaman rahat kalın: gezi bisikletiyle seyahat etmek




Balon lastikleri neredeyse altı santimetre genişliğinde

Kaynak: dpa-tmn/Stefan Weißenborn


Gemide yalnızca üç vites olmasına rağmen, motor desteğiyle bağlantılı olarak anahtarlama hataları da mümkündür: Yokuşta üçüncü viteste çok yavaş giderseniz, Pendix motoru bazen düşük krank dönüşlerinde arızalanır. O zaman yardımcı olan tek şey Popo’nun eyerden çıkıp beşiğe girmesidir.

Motor kapatıldığında neredeyse hiç ek sürtünme olmadan ve dolayısıyla bacaklardan hiçbir çaba sarf edilmeden kranka basılabilir. Pendix, kalan pedal çevirme direncinin göbek dinamosununkine karşılık geldiğini söylüyor. Doğru!


ayrıca oku


Fransa'nın Paris kentinde, ülke koronavirüs hastalığının (COVID-19) yayılmasını engellemek için alınan tecrit önlemlerini hafifletirken bir kadın elektrikli bisiklete biniyor, 14 Haziran 2020. REUTERS/Benoit Tessier - RC249H9MFH3J





Güvenlik, motor, akü ve co.





Rahat seleye rağmen kruvazörden özel bir konfor beklememelisiniz. Alüminyum sert bir malzemedir, yay elemanları eksiktir.

Bisiklet asfaltta sorunsuz bir şekilde yuvarlanıyor ancak parke taşları bilekleri zorluyor. Ancak neredeyse altı santimetrelik lastik genişliği sayesinde Beach Cruiser kumlu zemini oldukça iyi idare edebiliyor.

Diğer bileşenler, aksesuarlar, çevre birimleri


Test bisikletine monte edilmemiş aydınlatma ve bagaj rafları satın alınabilir. Pendix sürümü, hemen hemen hiçbir motor sağlayıcının sahip olmadığı bir dijital ekosisteme sahiptir: “Pendix.bike PRO” uygulaması, sürüş profillerini değiştirmek, cihaz yazılımı güncellemelerini yüklemek veya şarj döngüsü sayısını görüntülemek için kullanılabilir.

Akıllı telefonunuzu bir tutucu kullanarak gidona bağlarsanız, harita işlevi sayesinde uygulamayı navigasyon sistemi olarak da kullanabilirsiniz. Pratik: Akıllı telefonlara, Pendix pilindeki USB-C bağlantı noktası üzerinden güç sağlanabilir.

Bocyclo Sahil Kruvazörü fiyatı


Beach Cruiser aslında oldukça uygun fiyatlı bir bisiklettir. Çıplak versiyonun fiyatı şu anda Fransız üreticinin web sitesinde 559 Euro fiyatla satılıyor.

Çamurluklar, vites değiştiriciler ve aydınlatmaya sahip “Hermitage tasarımında” fiyatı yaklaşık 1200 Euro’dur. Web sitesine göre, elektrikli fabrika teslimi Pendix ile yaklaşık 2600 Euro’dan hesaplamanız gerekiyor. Tek başına bir yenileme kiti olarak eDrive300 sürücüsü daha pahalıdır ve normal fiyat olarak 1.649 Euro tutarındadır.


Kruvazör bisikletiyle yolda




United Cruiser’dan Bocylo olarak yeniden adlandırılan üretici, filosunu elektriklendirmek için Pendix’in ortadan motorlu retrofit kitlerine güveniyor

Kaynak: dpa-tmn/Stefan Weißenborn


Çözüm: Beach Cruiser, ABD arabasının muadili, bisikletler arasındaki Amerikan kızağıdır – test bisikleti durumunda aynı zamanda “Fransa’da üretilmiştir”: etrafta süper havalı bir şekilde gezinirsiniz – ve bu şekilde algılanır. Elektrifikasyon, güç çıkışının arka planda olması gerçeğini telafi ediyor.


Burada üçüncü taraflardan içerik bulacaksınız

Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.