Tavşan_Tutkusu
New member
Şimdiye kadar, ucuz Avrupa elektrikli otomobilleri genellikle sadece duyurular olarak kaldı. Bununla birlikte, Çinliler bunu ciddiye alıyor: Yunus sörfü ile Byd, 20.000 avro için piyasaya elektrikli bir araba koyuyor. Test, küçük arabanın mükemmel olmadığını ve yine de çok sayıda olabileceğini gösteriyor.
Makul uygun fiyatlı elektrikli arabaların dalgası rulo ve BYD üstte. Almanya'da VW, 25.000 Euro için ID.2 ile bitmedi ve şimdiye kadar Wolfsburgers ID.1 hakkında 20.000 Euro'dan daha az bir şey söylemiyor. Renault Twingo'yu sadece 20.000 Euro'dan daha az duyurdu.
Çinliler şimdi Dolphin Surf'u 19.990 Euro'ya piyasaya sürüyor. Ancak, bu gevşek bir teklif. 1 Temmuz gibi erken bir tarihte, bu sınıfta fiyatlar hala rakipsiz 22.990 avro artacak.
Yunus sörfü, Dacia Spring veya LEAP Engine T03 gibi elektriksel varyantlardan daha pahalıdır, ancak para için önemli ölçüde “daha fazla araba” sunar. 3,99 metre uzunluğunda ve 2.50 metrelik bir dingil mesafesi ile, küçük arabalardan oldukça küçük olan ve bu nedenle sürüş sırasında neredeyse yetişkin bir izlenim bırakan nispeten tam bir dört kişiliktir.
Dar şerit ve küçük tekerlekler biraz gergin görünmesini sağlar ve şerit oluklarında zordur. Ancak şasi, daha kaba çarpmaların bile nasıl ütüleneceğini, tam olarak yönlendirilmesini ve ferahlatıcı bir ısırıkla fren yapmasını sağlar.
Üretici, saf tek pedal sürüş için yeterli olmasa bile, üç farklı sürüş profili ve iyileşme için iki aşama programladı. Öncelikle sürüş pedalından gecikmeye gidiyorsunuz – ama durma noktasına. Sahneye bağlı olarak, yunus, ayağınızı pedaldan kaldırırsanız, ancak tam olarak durmazsa, güçlü bir şekilde gecikiyor.
Byd Dolphin Surf şehirde evde
Sürücü için BYD, ön aksa iki farklı elektrik motorunu vidaladı: taban modelinde, 65 kW/88 hp eseri olan bir manyetik koşucu ve 115 kW/156 hp'li birinin üst versiyonunda.
İki varyant arasındaki sprint değeri en az üç saniye olmasına rağmen, en azından daha güçlü, çoğu elektrikli otomobil gibi hoş bir şekilde canlı görünüyor ve trafik ışığı sprintinde biraz zafer elde ediyor. Ve şehrin önünde, her ikisi de zaten 150 km/s'de.
Bu elektrik dünyasına uyuyor, ancak birçok yanma sürücüsü için çok az olabilir. Ve Nio İmparatorluğu'ndan benzer kısa ateşböceği ile karşılaştırıldığında, belirgin şekilde daha az kullanışlı ve çevik görünüyor.
Bununla birlikte, pillerdeki farklılıklar daha önemlidir: temel modelde, LFP hücrelerinin sadece 30 kWh kapasitesine sahip, 220 kilometre sonra tekrar yüklenmesi ve DC sütununda maksimum 65 kW'da bolca zaman alması gerekmektedir.
26.990 Euro'dan gelen fiyatlar için BYD en azından 43.2 kWh kuruyor, 85 kW'a kadar davet ediyor ve zaten 322 kilometre vaat ediyor. Geliştiriciler, şehir trafiğinde 500 kilometreden fazla bile mümkün olması gerektiğini söyledi. Bu bir banliyö arabası veya ikinci bir araba için yeterli olmalıdır.
Tasarruf, malzemede BYD Dolphin Surf'ta kaydedilir
Orta şarj kapasitesine ek olarak, Çinlilerin titiz kemer sıkma sürecinin malzeme seçimi özellikle şu kanıtlardır: kapılardaki plastikler ve özellikle gösterge panosunda korkunç bir şekilde ucuz görünüyor. Ve bir bagaj kapağı gibi incelik Byd'nin yanı sıra frunk – ön kaputun altındaki ek küçük gövdeyi de kurtardı.
Ancak, mürettebat ve bagaj için şaşırtıcı derecede bol yer var. En azından yavrular ikinci sırada rahatça oturuyor ve bagaj 308 ila 1037 litre ile bu sınıf için iyi.
Ve ekipman da kaydedilmez: Tüm BYD gibi, yunus sörfü, burada bir kartpostaldan neredeyse daha büyük olmasa bile direksiyon simidinin yanında dönen bir dokunmatik ekrana sahiptir.
Cep telefonu veya akıllı saat, iklim ve kamera için dijital bir anahtar var ve lüks varyantlarda otomatik mesafe kontrolü veya parça rehberliği gibi yardım bile ekstralar bile var.
Sonuç: Hayır, ne en ucuz elektrikli otomobil ne de en iyi küçük araba ve ölçülü şarj kapasitesi düşük fiyatla mazur görülemez. Ancak format ve sürüş performansı günlük kullanım için uygundur ve ortam ve ekipman bu fiyat segmentindeki diğer otomobillerden daha iyidir.
Eskiden Polo ve Co.'dan memnun olanlar da yunus sörfü ile tanışacaklar. Böylece en küçük BYD aslında bizimle büyük bir sayı haline gelebilir ve VW & Co.'yu bir kez daha gölgeye koyabilir – Avrupalılar bir noktada teslim edilene kadar.
BYD Dolphin Surf (Comfort) için Veri Sayfası
Motor ve Sürücü
– Elektromotor maks. Güç: 115 kW/156 HP maks.
– Tork: 220 nm
– Sürücü: önden çekiş
– Vites: Otomatik giriş
Boyutlar ve ağırlıklar
– Uzunluk: 3990 mm
– genişlik: 1720 mm
– Yükseklik: 1590 mm
– dingil mesafesi: 2500 mm
– Boş ağırlık: 1390 kg
– yük: ka
– Bagaj hacmi: 308-1037 litre
Sürüş Verileri
– En yüksek hız: 150 km/s
– Hızlanma 0-100 km/s: 9.1 s
– Ortalama tüketim: KA
– Pil kapasitesi: 43.2 kWh
– Menzil: 310 km
– Co₂ emisyonları: 0 g/km
– Şarj gücü AC/DC: 11/85 kW
Maliyet
– BYD Dolphin sörfünün temel fiyatı: 22.990 Euro (Haziran sonuna kadar giriş fiyatı: 19,990 Euro)
– BYD sörf konforunun temel fiyatı: 30.990 Euro
– Tip sınıfları: KA
– Araç vergisi: 0 Euro/yıl
Önemli Standart Ekipman
– Güvenlik: Altı hava yastığı, acil durum freni ve pist tutma asistanı
-Comfort: klima, dokunmatik ekran bilgi, v2l teknolojisi (çift yönlü dükkan)
DPA/JK
Makul uygun fiyatlı elektrikli arabaların dalgası rulo ve BYD üstte. Almanya'da VW, 25.000 Euro için ID.2 ile bitmedi ve şimdiye kadar Wolfsburgers ID.1 hakkında 20.000 Euro'dan daha az bir şey söylemiyor. Renault Twingo'yu sadece 20.000 Euro'dan daha az duyurdu.
Çinliler şimdi Dolphin Surf'u 19.990 Euro'ya piyasaya sürüyor. Ancak, bu gevşek bir teklif. 1 Temmuz gibi erken bir tarihte, bu sınıfta fiyatlar hala rakipsiz 22.990 avro artacak.
Yunus sörfü, Dacia Spring veya LEAP Engine T03 gibi elektriksel varyantlardan daha pahalıdır, ancak para için önemli ölçüde “daha fazla araba” sunar. 3,99 metre uzunluğunda ve 2.50 metrelik bir dingil mesafesi ile, küçük arabalardan oldukça küçük olan ve bu nedenle sürüş sırasında neredeyse yetişkin bir izlenim bırakan nispeten tam bir dört kişiliktir.
Dar şerit ve küçük tekerlekler biraz gergin görünmesini sağlar ve şerit oluklarında zordur. Ancak şasi, daha kaba çarpmaların bile nasıl ütüleneceğini, tam olarak yönlendirilmesini ve ferahlatıcı bir ısırıkla fren yapmasını sağlar.
Üretici, saf tek pedal sürüş için yeterli olmasa bile, üç farklı sürüş profili ve iyileşme için iki aşama programladı. Öncelikle sürüş pedalından gecikmeye gidiyorsunuz – ama durma noktasına. Sahneye bağlı olarak, yunus, ayağınızı pedaldan kaldırırsanız, ancak tam olarak durmazsa, güçlü bir şekilde gecikiyor.
Byd Dolphin Surf şehirde evde
Sürücü için BYD, ön aksa iki farklı elektrik motorunu vidaladı: taban modelinde, 65 kW/88 hp eseri olan bir manyetik koşucu ve 115 kW/156 hp'li birinin üst versiyonunda.
İki varyant arasındaki sprint değeri en az üç saniye olmasına rağmen, en azından daha güçlü, çoğu elektrikli otomobil gibi hoş bir şekilde canlı görünüyor ve trafik ışığı sprintinde biraz zafer elde ediyor. Ve şehrin önünde, her ikisi de zaten 150 km/s'de.
Bu elektrik dünyasına uyuyor, ancak birçok yanma sürücüsü için çok az olabilir. Ve Nio İmparatorluğu'ndan benzer kısa ateşböceği ile karşılaştırıldığında, belirgin şekilde daha az kullanışlı ve çevik görünüyor.
Bununla birlikte, pillerdeki farklılıklar daha önemlidir: temel modelde, LFP hücrelerinin sadece 30 kWh kapasitesine sahip, 220 kilometre sonra tekrar yüklenmesi ve DC sütununda maksimum 65 kW'da bolca zaman alması gerekmektedir.
26.990 Euro'dan gelen fiyatlar için BYD en azından 43.2 kWh kuruyor, 85 kW'a kadar davet ediyor ve zaten 322 kilometre vaat ediyor. Geliştiriciler, şehir trafiğinde 500 kilometreden fazla bile mümkün olması gerektiğini söyledi. Bu bir banliyö arabası veya ikinci bir araba için yeterli olmalıdır.
Tasarruf, malzemede BYD Dolphin Surf'ta kaydedilir
Orta şarj kapasitesine ek olarak, Çinlilerin titiz kemer sıkma sürecinin malzeme seçimi özellikle şu kanıtlardır: kapılardaki plastikler ve özellikle gösterge panosunda korkunç bir şekilde ucuz görünüyor. Ve bir bagaj kapağı gibi incelik Byd'nin yanı sıra frunk – ön kaputun altındaki ek küçük gövdeyi de kurtardı.
Ancak, mürettebat ve bagaj için şaşırtıcı derecede bol yer var. En azından yavrular ikinci sırada rahatça oturuyor ve bagaj 308 ila 1037 litre ile bu sınıf için iyi.
Ve ekipman da kaydedilmez: Tüm BYD gibi, yunus sörfü, burada bir kartpostaldan neredeyse daha büyük olmasa bile direksiyon simidinin yanında dönen bir dokunmatik ekrana sahiptir.
Cep telefonu veya akıllı saat, iklim ve kamera için dijital bir anahtar var ve lüks varyantlarda otomatik mesafe kontrolü veya parça rehberliği gibi yardım bile ekstralar bile var.
Sonuç: Hayır, ne en ucuz elektrikli otomobil ne de en iyi küçük araba ve ölçülü şarj kapasitesi düşük fiyatla mazur görülemez. Ancak format ve sürüş performansı günlük kullanım için uygundur ve ortam ve ekipman bu fiyat segmentindeki diğer otomobillerden daha iyidir.
Eskiden Polo ve Co.'dan memnun olanlar da yunus sörfü ile tanışacaklar. Böylece en küçük BYD aslında bizimle büyük bir sayı haline gelebilir ve VW & Co.'yu bir kez daha gölgeye koyabilir – Avrupalılar bir noktada teslim edilene kadar.
BYD Dolphin Surf (Comfort) için Veri Sayfası
Motor ve Sürücü
– Elektromotor maks. Güç: 115 kW/156 HP maks.
– Tork: 220 nm
– Sürücü: önden çekiş
– Vites: Otomatik giriş
Boyutlar ve ağırlıklar
– Uzunluk: 3990 mm
– genişlik: 1720 mm
– Yükseklik: 1590 mm
– dingil mesafesi: 2500 mm
– Boş ağırlık: 1390 kg
– yük: ka
– Bagaj hacmi: 308-1037 litre
Sürüş Verileri
– En yüksek hız: 150 km/s
– Hızlanma 0-100 km/s: 9.1 s
– Ortalama tüketim: KA
– Pil kapasitesi: 43.2 kWh
– Menzil: 310 km
– Co₂ emisyonları: 0 g/km
– Şarj gücü AC/DC: 11/85 kW
Maliyet
– BYD Dolphin sörfünün temel fiyatı: 22.990 Euro (Haziran sonuna kadar giriş fiyatı: 19,990 Euro)
– BYD sörf konforunun temel fiyatı: 30.990 Euro
– Tip sınıfları: KA
– Araç vergisi: 0 Euro/yıl
Önemli Standart Ekipman
– Güvenlik: Altı hava yastığı, acil durum freni ve pist tutma asistanı
-Comfort: klima, dokunmatik ekran bilgi, v2l teknolojisi (çift yönlü dükkan)
DPA/JK