Tavşan_Tutkusu
New member
Tren istasyonuna veya süpermarkete giden yol için: Ayrı bir e-scooter günlük hayatı kolaylaştırabilir. Bir satın alma ile ilgileniyorsanız, her durumda scooter'ın sokak onayını kontrol etmelisiniz. Uzmanlar iki ekipman özelliğine karşı tavsiyelerde bulunur.
Hızlı ve banliyö istasyonundan şirkete çaba sarf etmeden, bazen unuttuğunuz ya da sadece kendi ayaklarınız zor giymiyorsa bir torba süt alın.
Mobil filolardaki çeşitli sağlayıcılardan, özellikle daha büyük şehirlerde mevcuttur. Ancak bir model kendiniz satın almak istiyorsanız, aşağıdaki ipuçlarına dikkat etseniz iyi olur.
Elektrikli Araç Düzenlemesi'ne (EKFV) göre yol kaydı olmadan, bir scooter kamu yollarında ve bisiklet yollarında sürmemelidir. Satın alırken, Auto Club Europe (ACE) bunun tip onaylı bir araç olduğunu tavsiye eder: elektrik temizleme aracının tanımlanmasını, tasarımla ilgili en yüksek hız (genellikle 20 km/s) ve genel işletim lisansının (ABE) sayısını gösteren bir tür etiket mevcut olmalıdır.
Bu tür modeller genellikle “STVZO'ya göre sokak onayı ile” ilan edilir. Bu, scooter'ın bir – ayrıca zorunlu – sigorta rozeti – almasını sağlar çünkü işe yaramaz.
Teoride, Abe olmadan, bireysel bir işletme lisansı (EBE), motorlu taşıt trafiği için resmi olarak tanınan bir uzman için de düşünülebilir. Ancak ACE'ye göre, herhangi bir güçlendirme için de çabaların değerli olup olmadığı bireysel durumlarda tartılmalıdır.
Bu arada: Çevrimiçi olarak satın alıyorsanız, Tür İşaretini kendiniz görün, KBA tarafından Federal Motor Taşımacılığı Ofisi'nin (KBA) ana sayfasında verilen ABE'ye genel bir bakış görmelisiniz. En iyi durumda, hedeflenen e-scooter modeli burada listelenmelidir.
E-scooterlar da girişsiz araçlardır, ancak sigortaya tabidir: her yıl sigorta alınmalıdır. Moped'e benzer şekilde, sigorta sağlayıcısının her biri değişen renklere sahip bir plaka vardır.
E-scooters'da büyük fiyat farklılıkları
The Ace'e göre, yüksek kaliteli modeller 1000 avroya hızla mal olabilir. Sokak kaydı olan temel modellerin 300 Euro'dan daha az bir sürede elde edildiği söyleniyor.
Bir mesajdaki ACE, göze çarpan ucuz tekliflere dikkat edin – örneğin indirimciler veya çevrimiçi: “Daha fazla güvenlik ve konforun genellikle daha fazla paraya mal olması” dedi. Ekipmanı kendi ihtiyaçlarınız için kontrol etmek ve fiyat performans oranını tartmak her zaman önemlidir. Örneğin, birçok ucuz scooter sadece izin verilen toplam ağırlık 100 kilogram vardır – daha yüksek kaliteli modellerle, genellikle 120 ila 150 kilodur.
ACE ayrıca satın almadan önce kısa bir test sürüşü yapmayı tavsiye eder. Böylece e-trolörün kendi gereksinimlerinizi karşılayıp karşılamadığını öğrenebilirsiniz. İlk bakışta, farklı e-scooter modelleri neredeyse hiç farklıydı-sürüş deneyimi ve günlük uygunluk önemli ölçüde değişebilir.
Yasama organı ayrıca iki bağımsız fren, ışık, reflektörler ve çan gibi bazı ekipmanları öngörmektedir. Diğer güvenlik ekipmanı isteğe bağlıdır: daha büyük tekerlekler düzensiz yollarda daha uygundur. Süspansiyon ve hava lastikleri titreşimleri daha da azaltır ve konforu arttırır.
ACE ayrıca göstergeli modeller tavsiyelerde bulunur. Aksi takdirde, dönüm, genellikle günlük yaşamda zor olduğunu kanıtlayan el sinyali ile gösterilmelidir. Çünkü gidondan bir elden çıkarmalısınız.
Bununla birlikte, ACE elektrik ön frenlerine veya önden çekişe karşı tavsiyelerde bulunur – her ikisinin de sürüş davranışı üzerinde olumsuz bir etkisi vardır. Bireysel durumlarda, basit modellerin isteğe bağlı aksesuarlarla ne ölçüde ve uyarılamayacağı konusunda daha iyi kontrol edilir.
Satın almadan önce, scooter ve pilinizin yeterli erişim sağlayıp gerçekleştiremeyeceğini görmek için planlanan, bireysel sürüş profilini de göz önünde bulundurmalısınız. Örneğin, e-scooter'ı otobüste ve trende yanınızda götürmek istiyorsanız, aynı zamanda istikrarla birlikte mümkün olan en düşük modellere ve pürüzsüz katlama mekanizmasına sahip olanlara dikkat etmelisiniz.
Scooterlar katlandığında genellikle bir el bagajı olarak kabul edilir. Daha sonra, normal bisikletlerin aksine, geri çekilmeniz bir ek ücrete mal olmaz. Ancak ayrıntılı olarak geçerli olan her zaman operatörün ilgili hükümlerini düzenler.
DPA/JK
Hızlı ve banliyö istasyonundan şirkete çaba sarf etmeden, bazen unuttuğunuz ya da sadece kendi ayaklarınız zor giymiyorsa bir torba süt alın.
Mobil filolardaki çeşitli sağlayıcılardan, özellikle daha büyük şehirlerde mevcuttur. Ancak bir model kendiniz satın almak istiyorsanız, aşağıdaki ipuçlarına dikkat etseniz iyi olur.
Elektrikli Araç Düzenlemesi'ne (EKFV) göre yol kaydı olmadan, bir scooter kamu yollarında ve bisiklet yollarında sürmemelidir. Satın alırken, Auto Club Europe (ACE) bunun tip onaylı bir araç olduğunu tavsiye eder: elektrik temizleme aracının tanımlanmasını, tasarımla ilgili en yüksek hız (genellikle 20 km/s) ve genel işletim lisansının (ABE) sayısını gösteren bir tür etiket mevcut olmalıdır.
Bu tür modeller genellikle “STVZO'ya göre sokak onayı ile” ilan edilir. Bu, scooter'ın bir – ayrıca zorunlu – sigorta rozeti – almasını sağlar çünkü işe yaramaz.
Teoride, Abe olmadan, bireysel bir işletme lisansı (EBE), motorlu taşıt trafiği için resmi olarak tanınan bir uzman için de düşünülebilir. Ancak ACE'ye göre, herhangi bir güçlendirme için de çabaların değerli olup olmadığı bireysel durumlarda tartılmalıdır.
Bu arada: Çevrimiçi olarak satın alıyorsanız, Tür İşaretini kendiniz görün, KBA tarafından Federal Motor Taşımacılığı Ofisi'nin (KBA) ana sayfasında verilen ABE'ye genel bir bakış görmelisiniz. En iyi durumda, hedeflenen e-scooter modeli burada listelenmelidir.
E-scooterlar da girişsiz araçlardır, ancak sigortaya tabidir: her yıl sigorta alınmalıdır. Moped'e benzer şekilde, sigorta sağlayıcısının her biri değişen renklere sahip bir plaka vardır.
E-scooters'da büyük fiyat farklılıkları
The Ace'e göre, yüksek kaliteli modeller 1000 avroya hızla mal olabilir. Sokak kaydı olan temel modellerin 300 Euro'dan daha az bir sürede elde edildiği söyleniyor.
Bir mesajdaki ACE, göze çarpan ucuz tekliflere dikkat edin – örneğin indirimciler veya çevrimiçi: “Daha fazla güvenlik ve konforun genellikle daha fazla paraya mal olması” dedi. Ekipmanı kendi ihtiyaçlarınız için kontrol etmek ve fiyat performans oranını tartmak her zaman önemlidir. Örneğin, birçok ucuz scooter sadece izin verilen toplam ağırlık 100 kilogram vardır – daha yüksek kaliteli modellerle, genellikle 120 ila 150 kilodur.
ACE ayrıca satın almadan önce kısa bir test sürüşü yapmayı tavsiye eder. Böylece e-trolörün kendi gereksinimlerinizi karşılayıp karşılamadığını öğrenebilirsiniz. İlk bakışta, farklı e-scooter modelleri neredeyse hiç farklıydı-sürüş deneyimi ve günlük uygunluk önemli ölçüde değişebilir.
Yasama organı ayrıca iki bağımsız fren, ışık, reflektörler ve çan gibi bazı ekipmanları öngörmektedir. Diğer güvenlik ekipmanı isteğe bağlıdır: daha büyük tekerlekler düzensiz yollarda daha uygundur. Süspansiyon ve hava lastikleri titreşimleri daha da azaltır ve konforu arttırır.
ACE ayrıca göstergeli modeller tavsiyelerde bulunur. Aksi takdirde, dönüm, genellikle günlük yaşamda zor olduğunu kanıtlayan el sinyali ile gösterilmelidir. Çünkü gidondan bir elden çıkarmalısınız.
Bununla birlikte, ACE elektrik ön frenlerine veya önden çekişe karşı tavsiyelerde bulunur – her ikisinin de sürüş davranışı üzerinde olumsuz bir etkisi vardır. Bireysel durumlarda, basit modellerin isteğe bağlı aksesuarlarla ne ölçüde ve uyarılamayacağı konusunda daha iyi kontrol edilir.
Satın almadan önce, scooter ve pilinizin yeterli erişim sağlayıp gerçekleştiremeyeceğini görmek için planlanan, bireysel sürüş profilini de göz önünde bulundurmalısınız. Örneğin, e-scooter'ı otobüste ve trende yanınızda götürmek istiyorsanız, aynı zamanda istikrarla birlikte mümkün olan en düşük modellere ve pürüzsüz katlama mekanizmasına sahip olanlara dikkat etmelisiniz.
Scooterlar katlandığında genellikle bir el bagajı olarak kabul edilir. Daha sonra, normal bisikletlerin aksine, geri çekilmeniz bir ek ücrete mal olmaz. Ancak ayrıntılı olarak geçerli olan her zaman operatörün ilgili hükümlerini düzenler.
DPA/JK