Mercedes G-Serisi: 588 bg, tekerlek başına bir motor – ilk elektrikli G-Serisi'nin yapabildiği şey budur

Tavşan_Tutkusu

New member
Web dünyası ve teknoloji Mercedes E-SUV

588 bg, tekerlek başına bir motor, atlıkarınca modu – ilk elektrikli G-Serisinin yapabildiği şey bu



Tarih: 6 Haziran 2024| Okuma süresi: 5 dakika




Yeni elektrikli SUV G dönüşü yapabiliyor




Yeni elektrikli SUV G dönüşü yapabiliyor

Kaynak: dpa-tmn/Mercedes-Benz AG


WELT podcast'lerimizi buradan dinleyebilirsiniz

Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları da bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.


Mercedes modelleri gelir ve gider ama G-Serisi kalır. Ve 45 yıldır bu böyle. Şimdi Mercedes SUV'ye elektrikli bir gelecek sunuyor. Otomobilin benzersiz arazi yetenekleri var ve elektrikli versiyonu da tamamen yeni şeyler getiriyor.





DG-Serisi, Mercedes serisinin emektarıdır. Dışarıdan bakıldığında neredeyse hiç değişmeyen Swabian'lar arazi aracını defalarca modernize etti, ancak hiçbir zaman modaya ayak uyduramadı. Şimdi bir sonraki büyük adımı atıyorlar ve onu elektrikli arabaya dönüştürüyorlar.

Yeni çıkmış bir EQG olarak değil, klasik G580'de yaz tatilinden sonra satışa çıkacak. Elektrikli G modeli, 142.622 avroluk taban fiyatıyla, 122.808 avroluk temel model G450d ile 189.329 avroluk AMG G63 arasında yer alıyor.

Bunların hepsini içeren bir teknoloji paketi var. Mercedes, arazide taviz vermekten kaçınmak için sadece rafı kapmadı veya G-Serisi şapkasını EQE platformunun üzerine koymadı. Swabian'lar, darbelere karşı alttan zırhlı ve aradan soğutulan kurşun çerçeveye iki katmanlı bir batarya sıkıştırdılar.


ayrıca oku


Kia EV9 mutlak bir yeniliktir






Gücü tek tek motorlara zahmetli bir şekilde dağıtmak yerine, her tekerlek için bir tane vardır. Elektrikli makineler düşük hızlardan hoşlanmadığı ve arazide daima yavaş sürdüğünüz için, rakipsiz bir arazi vites oranı vardır. Diğer yanmalı motorlar arazide yavaşça dönerken, elektrikli makineler sürünürken bile yüksek hızda çalışır ve bu nedenle uzun vadede kendilerini rahat hissederler.


ayrıca oku








Sonuç etkileyici: Kağıt üzerinde G-Serisi 432 kW/588 bg güç ve 1164 Nm ile 116 kWh güç ve 473 kilometrelik standart menzile sahip. Araç, arazide eşi benzeri olmayan bir zahmetsiz performans sergiliyor. Yanmalı motor versiyonlarının arazide herhangi bir zayıflığı olduğu söylenemez.

Ancak hassas kontrolleri, otomatik elektronik kilitleri ve yeni arazi hız sabitleyicisiyle G580, büyük ve ağır olmasına rağmen güç altında zorlu arazilerde hafifçe uğultu yapıyor. Elektrikli model, benzinli ve dizel motorlarla aynı eğimleri ve inişleri takip ederken sürücünün küçük parmağıyla rotayı ayarlamaktan başka bir şey yapmasına gerek kalmıyor.

Mercedes G-Serisi asokakta sessizce


Ve o zaman bile G580 işi onun yerine yapıyor: dar virajlarda, özel bir kontrol arka ışığı açıyor ve otomobilin virajlarda kontrollü bir şekilde kaymasına olanak tanıyor.

Daha da sıkıysa veya yol kenarındaki ve sosyal ağlardaki seyircileri etkilemek istiyorsanız G Dönüşü de var. Daha sonra tekerlekler yan yana ters yönde hareket eder, G-Serisi bir atlıkarınca haline gelir ve asfalt üzerinde güçlü bir gıcırtı ile ve çakıl üzerinde devasa bir toz bulutu halinde olduğu yerde döner.

Elektrikli G-Serisi yolda bile yanmalı motorlardan pek aşağı kalmıyor. Elektrikli Land Rover piyasaya çıkana kadar diğer rakiplerden korkmasına da gerek yok.

0'dan 100'e 4,7 saniyede hızlanıyor ve bu, V8'in görünümü olmadan daha da etkileyici hissettiriyor. Yol 180 km/saatte bitiyor, ancak burada AMG'de olduğu gibi en azından köy yolunda birbirinize bağırmak zorunda kalmadan sohbet edebilirsiniz.

G-Sınıfı nhatasız değil


Yani G ile her şey yolunda mı? Pek değil. Çünkü bazıları G-Serisi'nin en azından görünüş itibariyle kendine sadık kalmasından memnun olurken, bazıları da gösteriş yapmaya uygun olmadığından şikayet ediyor. Veya en azından diğer G-Serisi'nden daha fazlası değil. Çünkü arkadaki stepne yerine LED ızgarayı ve tasarım kutusu denilen kutuyu sipariş etmeniz gerekiyor ki aradaki farkı bile görebileceksiniz.

Ve ayrıca, hem püristleri hem de sahtekarları rahatsız edecek iki kısıtlama var: Araba boşken 3,1 ton ağırlığında olduğundan ve ehliyet düzenlemeleri 3,5 ton olarak bir sınır belirlediğinden, yük 400 kilo kadar yetersiz ve bir römorka bağlıyken bile bu kadar değil. makul.


Elektrikli G-Serisinin iç mekanı




Elektrikli G-Serisinin iç mekanı

Kaynak: dpa-tmn/Mercedes-Benz AG


Konu “şarj etme” iken, 200 kW'lık doğru akım sorun değil. Ancak duvar tipi ünitedeki 11 kW bu ligde yeterli değil. G'yi aslında ticari bir araç olarak gören herkes için, E modelinin piyasaya sürülmesiyle birlikte içten yanmalı motorların kullanımdan kaldırılmayacağını bilmek güzel. Aksine, Mercedes onu yeniden güncelledi, dizeli ve AMG'yi hafif hibritlere yükseltti ve G500'deki sevilen ama oldukça eski moda V8'i yine 48 volt teknolojisiyle birleştirilmiş altı silindirli bir motorla değiştirdi.

Çözüm: Çok büyük, çok ağır, çok susamış; Mercedes hala SUV'a sadık kalıyor ve onu tüm engellerin üzerinden kaldırmak için çok çaba harcıyor. Küçük ölçekte bu, klasik bir arabada olduğu gibi hâlâ kapıların üzerinde yer alan kapı kolları ve aslında yalnızca artık anahtarsız çalıştırma özelliğine sahip olan kapı kolları ve ekli göstergeler için geçerlidir. Ve büyük ölçüde sürüş için. Benzin depoları yerine piller kullanan Swabians, evrimi aldatıyor ve dinozorun yakın zamanda yok olmasını önlüyor.


Burada üçüncü taraflardan içerik bulacaksınız

Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları da bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.


Veri sayfası: Mercedes G580

  • Motor ve tahrik: Dört elektrik motoru Maksimum güç: 432 kW/588 hp Maksimum tork: 1164 Nm Tahrik: dört tekerlekten çekiş Şanzıman: iki vitesli otomatik
  • Kütle ve ağırlık: Uzunluk: 4624 mm Genişlik: 1931 mm Yükseklik: 1986 mm Dingil mesafesi: 2890 mm Boş ağırlık: 3085 kg Yük taşıma kapasitesi: 415 kg Bagaj hacmi 555-1990 litre
  • Sürüş verileri: Azami hız: 180 km/sa 0-100 arası hızlanma 4,7 sn km/sa: Ortalama tüketim: 27,7 kWh/100 km Pil kapasitesi 116 kWh (brüt) Menzil: 473 km Şarj gücü AC/DC 11/200 kW CO2 emisyonu: 0 g /km Yakıt: Elektrik Enerji verimlilik sınıfı: A
  • Maliyet: 122.808 Euro'luk model serisinin taban fiyatı Mercedes G580'in fiyatı: 142.622 Euro Tip sınıfları: Yok Araç vergisi: 0 Euro/yıl
  • Önemli standart donanım: Güvenlik: Sekiz hava yastığı, şerit tutma ve mesafe kontrolü, arazi hız sabitleyici Konfor: klima, dijital ekranlar, navigasyon, panoramik kamera.