Tavşan_Tutkusu
New member
Hamburg üreticisi Stevens'ın E-Strada 6.3.4 FEQ, gizli elektrik parçaları sayesinde hemen bir e-bisiklet olarak fark etmiyor. Daha derin bir üst tüp de başlamayı kolaylaştırır. Test, hızla affettiğiniz şehir için rahat bir bisiklet olduğunu gösteriyor.
Bir bisiklet çerçevesi kullanılarak bir cinsiyet tartışması tetiklenebilir. Sadece erkekler için geleneksel olarak erkek bisiklet olarak adlandırılan düz üst tüplü bir bisiklet mi?
Ve tam tersi: Derin bir giriş çerçevesi kadınlar için ne? Bu tür sorular ve argümanlar – ilişkili isimler erkek bisikleti ve kadın bisikleti gibi – iyi bir etkiye sahiptir.
Hamburg üreticisi Stevens'te 2024 yılı için Hamburg üreticisi Stevens'teki Lady ve Gent'in Yüksek Tüp'e (HT) ve Düşük Tüp'e (LT) ifadesindeki değişimin şunları söyler: “LT bisikletleri de bugün erkekler tarafından eskiden dava olduğundan daha sık sürülüyor,” dedi Spokeswoman Kerstin Hafenstein. “Rahat” bisiklete yönelik eğilim bu gelişmede rol oynamaktadır.
Üst tüp ne kadar derin olursa, Testrad E-Strada 6.3.4 feq'de olduğu gibi başlamak o kadar kolay olur, bir kamuflajda da ilerleyen bir şehir-bike: entegre bileşenler sayesinde, bir pedelec olarak neredeyse hiç tanınmaz.
Cinsin dediği gibi: Şehir, Kuzey Almanya'dan şehir bisikletinin öngörülen alanıdır. Slogan A'dan B'ye hızlıdır. Alç üst tüp sayesinde kolayca yukarı ve aşağı ulaşabileceğiniz gerçeği, fırıncı ve ofis arasındaki tam bir programla kesinlikle dezavantajlı değildir.
Ama yine de bacağınızı eyerin üzerinde sallarsanız, koltuk altlarınızla seğirmelisiniz. Arazide açıkça kısıtlama var: Uluslararası standarda göre, E-strada kategori 1 E'ye aittir, bu nedenle off-road sürüşü için uygun değildir.
Stevens E-strada teknolojisi 6.3.4 Feq
Çerçeve klasik bir derin katılımcı değil, trapezoidal bir çerçeve. Bu formdaki üst tüp hala – alçaltılmış da olsa – yapı prensip olarak onsuzdan daha kararlıdır.
Sürücü, bagaj ve onaylanmış E-strada için herhangi bir römork yükü dahil izin verilen toplam ağırlık 140 kilodur. Bu, kentsel ormanda çocuk veya satın alma alanlar için pratiktir. Alternatif olarak, bir çocuk koltuğu takılabilir.
Model, büyük ölçüde üst tüpe gömülü bir IWOC kullanıcı birimi kullanılarak açılır ve kapatılır. Destek seviyeleri aynı düğmeden seçilebilir. Şu anda aktif olan LED çubuğun ilgili rengi tarafından tanınır, uzunluğu da pilin şarj durumu hakkında bir fikir verir.
Güç depolama da çerçeveye entegre edilmiştir ve orada o kadar gizlidir ki, tekerlek sıradan bir alüminyum çerçeveli bir model için tutulabilir.
Ancak, entegrasyon enerji içeriğine gider. Çünkü 236 watt saatten (WH) çok daha fazlası, pil tasarımda daha büyük olur ve artık boruya göze çarpmaz bir şekilde sığmaz.
Motor, yemek X30 arka göbek motoru bu şekilde görülebilir, ancak ilk bakışta bir göbek dişlisinin muhafazası için de tutulabilir-eğer sadece bir zincir devresi gemide değilse. Shimano Cues U6000 bileşenleri, 2×11 bölmeli bir sürücü olan monte edilmiştir.
Stevens E-Strada 6.3.4 Feq'ten Sürüş izlenimi
28 inçlik kahverengi tekerlekler, çakıl ve diğer pürüzlü substratlar için çakıl lastiklerinin yükseltildiğini sakin bir şekilde yayar, ancak operasyon şehrinin bir görünümü ile biraz saçma görünür. Ancak bazen şehir parkından geçerseniz, daha fazla kavrama konusunda mutlusunuz.
Ancak, alüminyum bir çerçevenin zayıf sönüm özellikleri göz önüne alındığında rahatsız edici olabilecek küçük tünellerin altındaki toprak yollardan zaten çarpmalar var. Ancak bisiklet bunun için ilan edilmedi.
Öte yandan, anahtarlama davranışının haklı eleştirisi: zincir Ritzel'den Ritzel'e kayar, ancak sadece dişli kolundaki başparmak sırasına dikkat çekici bir zamanla. Stevens'ın ipuçlarını “sportif” olarak tanımlaması sığmaz. Hızlı manevralar için, atalet yine de bir engeldir.
Motor hoş bir şekilde dikkat çekicidir: neredeyse duyulamaz, tork ve kadans sensörünün etkileşimini o kadar uyumlu bir şekilde işler ki aşırı doz veya aşırı doz hissi ortaya çıkar. Hub motorlarında durum her zaman böyle değildi. Ayrıca kırmızı trafik ışıklarından sonra iyi itme için yeterince güçlüdür.
Sabit pilin dezavantajı: Tüm bisiklet şarj için sokete gitmelidir. Tam bir batarya ile, çoğunlukla yolda yaklaşık 70 kilometre içerdiği 236 watt saat, tamamen düz arazi ve üç destek seviyesinin en zayıf kısmında neredeyse on derecelik dış sıcaklıklarla yeterliydi.
Daha uzun mesafelere gidenler bile, pilin işyerinde yeniden yüklenmesine bağlı değildir. Meyve suyu, daha uzun günlük aşamalarla bisiklete binmeye başlayabilir.
Diğer bileşenler, aksesuarlar, çevre
Koltuk tüpüne sabitlenmiş 171 WH ile Mahle'den bir çözüm genişletici. Ancak, mağazalarda 400 Euro'nun altında elde edilemez. Kamuflaj efekti yükseltme ve zayıflatmak daha fazla e-bisiklet teknolojisi ile mevcut olabilir: Gidon için ekran ve kablolu uzaktan kumanda mevcuttur.
2.1 inç tek renkli ekran, diğer şeylerin yanı sıra, hız ve seyahat süresinde, aynı zamanda artık aralık ve şarj durumunda sayısal verileri gösterir ve bu nedenle IWOC ünitesinden yaklaşık olarak kalmaz. Cep telefonuna yükleyebileceğiniz ve destek seviyelerinin özelliklerini kişiselleştirebileceğiniz ve kendi kullanımınız için istatistikleri çağırabileceğiniz Mahle MySmartbike uygulaması aynı ve daha fazlası.
E-strada adına FEQ harfleri “tam donanımlı” anlamına gelir. Bu “tam ekipman” aydınlatma, koruyucu tabakalar, bagaj rafı; Tüm yıllık taşıtlara ve günlük tripp'lere hitap etmek istiyorsunuz.
Pratik: Alacakaranlık başlar başlamaz, süpernova'nın ön ve arka ışığı otomatik olarak geçer. Enerji gereksinimleri tahrik pilinden beslenir.
Stevens E-Strada 6.3.4 Feq Fiyatı
E-Strada 6.3.4 Feq Lt, 600 gram hafif HT varyantında da mevcut olan 3299 Euro'ya mal oluyor. Farkında bir şekilde daha hafif bir E-strada sürmek ve ayrıca cebinizin derinliklerine kazmak istiyorsanız, E-strada'nın bir karbon versiyonunu seçin.
Sonuç: Talep edildi. Güvenilir bir arkadaş, geleneksel faaliyet alanı olan şehirde 6.3.4 feq lt'dir. Etiketlere gitmek zorunda olan taşıtlar bile kapasitedeki tüp içi inşaatı nedeniyle yeterlidir. Pürüzsüz ve çevik modelin tek eksi nokta tembel anahtarlama davranışıdır.
Stefan Weißenborn, DPA/JK
Bir bisiklet çerçevesi kullanılarak bir cinsiyet tartışması tetiklenebilir. Sadece erkekler için geleneksel olarak erkek bisiklet olarak adlandırılan düz üst tüplü bir bisiklet mi?
Ve tam tersi: Derin bir giriş çerçevesi kadınlar için ne? Bu tür sorular ve argümanlar – ilişkili isimler erkek bisikleti ve kadın bisikleti gibi – iyi bir etkiye sahiptir.
Hamburg üreticisi Stevens'te 2024 yılı için Hamburg üreticisi Stevens'teki Lady ve Gent'in Yüksek Tüp'e (HT) ve Düşük Tüp'e (LT) ifadesindeki değişimin şunları söyler: “LT bisikletleri de bugün erkekler tarafından eskiden dava olduğundan daha sık sürülüyor,” dedi Spokeswoman Kerstin Hafenstein. “Rahat” bisiklete yönelik eğilim bu gelişmede rol oynamaktadır.
Üst tüp ne kadar derin olursa, Testrad E-Strada 6.3.4 feq'de olduğu gibi başlamak o kadar kolay olur, bir kamuflajda da ilerleyen bir şehir-bike: entegre bileşenler sayesinde, bir pedelec olarak neredeyse hiç tanınmaz.
Cinsin dediği gibi: Şehir, Kuzey Almanya'dan şehir bisikletinin öngörülen alanıdır. Slogan A'dan B'ye hızlıdır. Alç üst tüp sayesinde kolayca yukarı ve aşağı ulaşabileceğiniz gerçeği, fırıncı ve ofis arasındaki tam bir programla kesinlikle dezavantajlı değildir.
Ama yine de bacağınızı eyerin üzerinde sallarsanız, koltuk altlarınızla seğirmelisiniz. Arazide açıkça kısıtlama var: Uluslararası standarda göre, E-strada kategori 1 E'ye aittir, bu nedenle off-road sürüşü için uygun değildir.
Stevens E-strada teknolojisi 6.3.4 Feq
Çerçeve klasik bir derin katılımcı değil, trapezoidal bir çerçeve. Bu formdaki üst tüp hala – alçaltılmış da olsa – yapı prensip olarak onsuzdan daha kararlıdır.
Sürücü, bagaj ve onaylanmış E-strada için herhangi bir römork yükü dahil izin verilen toplam ağırlık 140 kilodur. Bu, kentsel ormanda çocuk veya satın alma alanlar için pratiktir. Alternatif olarak, bir çocuk koltuğu takılabilir.
Model, büyük ölçüde üst tüpe gömülü bir IWOC kullanıcı birimi kullanılarak açılır ve kapatılır. Destek seviyeleri aynı düğmeden seçilebilir. Şu anda aktif olan LED çubuğun ilgili rengi tarafından tanınır, uzunluğu da pilin şarj durumu hakkında bir fikir verir.
Güç depolama da çerçeveye entegre edilmiştir ve orada o kadar gizlidir ki, tekerlek sıradan bir alüminyum çerçeveli bir model için tutulabilir.
Ancak, entegrasyon enerji içeriğine gider. Çünkü 236 watt saatten (WH) çok daha fazlası, pil tasarımda daha büyük olur ve artık boruya göze çarpmaz bir şekilde sığmaz.
Motor, yemek X30 arka göbek motoru bu şekilde görülebilir, ancak ilk bakışta bir göbek dişlisinin muhafazası için de tutulabilir-eğer sadece bir zincir devresi gemide değilse. Shimano Cues U6000 bileşenleri, 2×11 bölmeli bir sürücü olan monte edilmiştir.
Stevens E-Strada 6.3.4 Feq'ten Sürüş izlenimi
28 inçlik kahverengi tekerlekler, çakıl ve diğer pürüzlü substratlar için çakıl lastiklerinin yükseltildiğini sakin bir şekilde yayar, ancak operasyon şehrinin bir görünümü ile biraz saçma görünür. Ancak bazen şehir parkından geçerseniz, daha fazla kavrama konusunda mutlusunuz.
Ancak, alüminyum bir çerçevenin zayıf sönüm özellikleri göz önüne alındığında rahatsız edici olabilecek küçük tünellerin altındaki toprak yollardan zaten çarpmalar var. Ancak bisiklet bunun için ilan edilmedi.
Öte yandan, anahtarlama davranışının haklı eleştirisi: zincir Ritzel'den Ritzel'e kayar, ancak sadece dişli kolundaki başparmak sırasına dikkat çekici bir zamanla. Stevens'ın ipuçlarını “sportif” olarak tanımlaması sığmaz. Hızlı manevralar için, atalet yine de bir engeldir.
Motor hoş bir şekilde dikkat çekicidir: neredeyse duyulamaz, tork ve kadans sensörünün etkileşimini o kadar uyumlu bir şekilde işler ki aşırı doz veya aşırı doz hissi ortaya çıkar. Hub motorlarında durum her zaman böyle değildi. Ayrıca kırmızı trafik ışıklarından sonra iyi itme için yeterince güçlüdür.
Sabit pilin dezavantajı: Tüm bisiklet şarj için sokete gitmelidir. Tam bir batarya ile, çoğunlukla yolda yaklaşık 70 kilometre içerdiği 236 watt saat, tamamen düz arazi ve üç destek seviyesinin en zayıf kısmında neredeyse on derecelik dış sıcaklıklarla yeterliydi.
Daha uzun mesafelere gidenler bile, pilin işyerinde yeniden yüklenmesine bağlı değildir. Meyve suyu, daha uzun günlük aşamalarla bisiklete binmeye başlayabilir.
Diğer bileşenler, aksesuarlar, çevre
Koltuk tüpüne sabitlenmiş 171 WH ile Mahle'den bir çözüm genişletici. Ancak, mağazalarda 400 Euro'nun altında elde edilemez. Kamuflaj efekti yükseltme ve zayıflatmak daha fazla e-bisiklet teknolojisi ile mevcut olabilir: Gidon için ekran ve kablolu uzaktan kumanda mevcuttur.
2.1 inç tek renkli ekran, diğer şeylerin yanı sıra, hız ve seyahat süresinde, aynı zamanda artık aralık ve şarj durumunda sayısal verileri gösterir ve bu nedenle IWOC ünitesinden yaklaşık olarak kalmaz. Cep telefonuna yükleyebileceğiniz ve destek seviyelerinin özelliklerini kişiselleştirebileceğiniz ve kendi kullanımınız için istatistikleri çağırabileceğiniz Mahle MySmartbike uygulaması aynı ve daha fazlası.
E-strada adına FEQ harfleri “tam donanımlı” anlamına gelir. Bu “tam ekipman” aydınlatma, koruyucu tabakalar, bagaj rafı; Tüm yıllık taşıtlara ve günlük tripp'lere hitap etmek istiyorsunuz.
Pratik: Alacakaranlık başlar başlamaz, süpernova'nın ön ve arka ışığı otomatik olarak geçer. Enerji gereksinimleri tahrik pilinden beslenir.
Stevens E-Strada 6.3.4 Feq Fiyatı
E-Strada 6.3.4 Feq Lt, 600 gram hafif HT varyantında da mevcut olan 3299 Euro'ya mal oluyor. Farkında bir şekilde daha hafif bir E-strada sürmek ve ayrıca cebinizin derinliklerine kazmak istiyorsanız, E-strada'nın bir karbon versiyonunu seçin.
Sonuç: Talep edildi. Güvenilir bir arkadaş, geleneksel faaliyet alanı olan şehirde 6.3.4 feq lt'dir. Etiketlere gitmek zorunda olan taşıtlar bile kapasitedeki tüp içi inşaatı nedeniyle yeterlidir. Pürüzsüz ve çevik modelin tek eksi nokta tembel anahtarlama davranışıdır.
Stefan Weißenborn, DPA/JK