True Motion: Bu ayakkabı, spor yaralanmaları riskini en aza indirmek için tasarlanmıştır.

Tavşan_Tutkusu

New member
Dkoşu ayakkabısı girişiminin öyküsü True Motion, David’e karşı Goliath durumunun somut örneği: pazarlama ve dış yatırımcılar olmadan, ancak yenilikçi teknolojiyle, Köln’den genç şirket Nike, Asics veya Adidas gibi endüstri devleriyle rekabet etmek istiyor – ya da en azından biraz kızgınlar. Stratejileri olağanüstü olduğu kadar basit.

True Motion, 2018 yılında, Köln Spor Üniversitesi’nde fahri profesör ve Ortopedi ve Biyomekanik Enstitüsü eski başkanı olan koşu ayakkabısı uzmanları Peter Brüggemann ve bir zamanlar Brüggemann’ın öğrencisi olan ve daha sonra Asics için koşu ayakkabıları geliştiren Andre Kriwet tarafından kuruldu. , Nike ve Brooks. Daha önce Pwc’de danışman olan Christian Arens’i de iş ve finans için gemiye getirdiler.

Fikir: sporcular ve hobi amaçlı koşucular için yaralanma riskini en aza indiren bir koşu ayakkabısı geliştirmek.


Ayakkabı ve spor hakkında daha fazlası




Kurucu ortak Kriwet, “Gründerszene” ile yaptığı bir röportajda “Büyük bir şirket için çalıştığınızda, her şey pazarlama ve havalı sloganlarla ilgilidir” diyor. “Gittikçe daha fazla söz veriyorlar ve ayakkabılar gittikçe daha pahalı hale geliyor. Buna rağmen, bir yıl içinde ikinci koşuculardan biri hala sakatlanıyor.”

Çalışmalar, koşmayla ilgili ortalama yaralanma oranının aslında kırk yıl boyunca neredeyse hiç değişmediğini gösteriyor. Üç kuşaktan oluşan ekip, U-Tech olarak adlandırdıkları temelde yeni bir biyomekanik yaklaşım üzerinde birlikte çalıştı: At nalı şeklindeki bir tabanın yardımıyla, kuvvet adım atarken merkezlenir ve böylece vücudun bir bütün olarak dengelenmesi sağlanır.

Yeni başlayan koşucular tarafından 1700’ün altında yaptırılan bir araştırmaya göre, bunun, öncelikle ayağı sabitlemek için hacimli dış tabanlar kullanan diğer koşu ayakkabılarına kıyasla yüzde 20 daha az yaralanmaya ve hatta yüzde 50 daha az diz yaralanmasına neden olduğu söyleniyor.

Alışılmadık bir strateji


Kurucu ortak Kriwet’in dediği gibi segmente giriş engelleri “son derece yüksek” olmasına ve True Motion ayakkabısı küresel şirketlerin modelleriyle rekabet halinde olmasına rağmen, pazar lansmanı 2019’da başarılı oldu: start-up iki tane kazandı en başından itibaren önemli sektörler -Ödüller ve Almanya genelinde birçok uzman mağazada mevcuttur.

Kurucular, start-up’lar için oldukça alışılmadık, denenmiş ve test edilmiş bir stratejiye güveniyor: ağızdan ağza propaganda. Kriwet, “Koşucular birbirleriyle ağ kurmayı sever ve ideal olarak bizi başkalarına tavsiye eder” diyor ve “perakende bizim çarpanımız.” Satışların yaklaşık yüzde 90’ı perakendede ve yalnızca yüzde onu yeni başlayanın web sitesi aracılığıyla yapılıyor.

Kriwet, pazarlamaya veya en iyi atletlerle işbirliğine çok para harcamak yerine, müşterileri ayakkabının işlevine ikna etmek istiyor ve bu nedenle öncelikle araştırma ve geliştirmeye veya koşucular ve perakendecilerle ortak etkinliklere yatırım yapıyor, diye açıklıyor Kriwet.


ayrıca oku






Tahvil piyasası anomalisi





“Zaten büyük şirketlerin mali imkanlarına yetişemiyoruz. Ancak memnun koşucularla baskı oluşturabiliriz” diyor kurucu ortak. Bu nedenle genç şirket, herhangi bir dış yatırımcıyı dahil etmeme konusunda çok bilinçli bir karar aldı. Kriwet, “Gerçekten bağımsız olduğumuz ve büyük kararları kendimiz alabileceğimiz bir hayali gerçekleştiriyoruz” diyor.

Ancak, uzun vadede bir finansman turunu da göz ardı etmeyecekti; Örneğin küresel ölçeklendirme, yatırımcılar olmadan pek mümkün değil. “Ama henüz orada değiliz.”


Üç kuşaktan gelen kurucu ekip: Andre Kriwet, Christian Arens ve Peter Brüggemann (soldan sağa)




Üç kuşaktan gelen kurucu ekip: Andre Kriwet, Christian Arens ve Peter Brüggemann (soldan sağa)

Kaynak: TrueMotion


Şu anda yapılacak ilk şey, girişimin şimdiye kadarki en zor aşamalarından birini atlatmak: Korona krizi sırasındaki tedarik zinciri sorunları ve kapalı dükkanlar nedeniyle, ekonomik ortam şu anda “son derece zorlu. ”, diye açıklıyor Kriwet, çünkü piyasada çok fazla mal varken, müşteriler savaş ve enflasyon nedeniyle çok temkinli.

Kurucu ortak, “Bu krizlere neredeyse tam hızla girdik” diyor. Maliyetler artmaya devam ederken, büyüme eskisi kadar hızlı değil. “Ama küçük, kendi kendini finanse eden bir şirket olarak, bunun üstesinden iyi gelebiliriz.”

True Motion’ın büyük iddiası


True Motion’a göre 180.000 çiftten fazla koşu ayakkabısı sattı ve bu nedenle karlı. Başlangıç, Almanya’nın yanı sıra Avusturya, İsviçre, Hollanda, Lüksemburg, Büyük Britanya, İrlanda ve yakında Birleşik Arap Emirlikleri’nde de faaliyet gösteriyor.

Kriwet herhangi bir nicel hedef belirlemek istemiyor, şirketi için başarılı bir gelişmeyi farklı tanımlıyor: Uzman perakendecilerin duvarlarında 20 farklı marka var ve bunlardan yalnızca birkaçı müşterinin eline bile geçebilir.

Kurucu ortak, bu nedenle perakendecilerin ayakkabıyı radarlarına almalarının çok önemli olduğunu söylüyor. “Bir uzmana gidip şunu sorarsanız: En iyi üç koşu ayakkabısı markanız nedir? True Motion’ın çağrılmasını istediğim yer orası.”


Burası, üçüncü taraf içeriğini bulacağınız yerdir

Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.



Bu metin, “Gründerszene” dergisi ile yapılan bir işbirliğinden gelmektedir. Bağlantılara tıklayın, Haberler’den çıkın ve gruenderszene.de’deki makalelere ulaşın.


Burası, üçüncü taraf içeriğini bulacağınız yerdir

Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.